I fucking love CVS (or: Signal to noise ratio >> 1)

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Mon Nov 12 00:34:01 EET 2001

Hello Giorgos!

  On 11 Nov 01, Giorgos Keramidas wrote to All with subject "I fucking love CVS
(or: Signal to noise ratio >> 1)":

 GK> Ok, gia na kanoume local changes se ena repository, to CVS einai
 GK> apla theiko :)  Prwta, kanoume ena export apo to original repository:

 GK>    % cd /d/local
 GK>    % cvs -q -R -d /home/ncvs export -r HEAD modulename
 GK>    % cd modulename
 GK>    % mkdir /d/cvs
 GK>    % cvs -d /d/cvs init
 GK>    % cvs -d /d/cvs import -ko modulename FREEBSD FREEBSD_DOCS
 GK>    % cd /d/local
 GK>    % rm -fr modulename
 GK>    % cvs -q -d /d/cvs checkout -r HEAD modulename
 GK>    % cd /d/local/modulename
 GK>    % cvs tag -f PRE_CHANGE
 GK>    % cvs tag -b CHANGE
 GK>    % cd /d/local/modulename
 GK>    % cvs -q up -APd -r CHANGE

 GK> Kanoume oti allages theloume:

 GK>    % vi `find . -type f`

Kai molis anoiksoume ton vi, ton ksanakleinoume, giati m'olh ayth th manoura
poy prohgh8hke exoume ksexasei pro polloy ti allages phgainame na kanoyme.

--
Christos Ricudis

In God we trust.
All others must present a valid X.509 certificate.