Unix network troubleshooting και καλό κρασί

Nicolas Mouxlas nicolas_papad at hotmail.com
Sun Nov 11 09:52:25 EET 2001

Σας ευχαριστω κυριε Λυτρα...αν υπήρχαν και αλλοι σαν εσας σε αυτην την
λίστα,σιγουρα θα πηγαινε καλύτερα...Εχω συμμετέχει και σε αλλες λίστες και
ποτε δεν ειχα τετοια  αντιμετώπιση σαν αρχάριου όπωσ αυτη του κυρίου
Κεραμίδα....
Συγγνωμη εαν όμως αντιμετωπίζονται έτσι οι αρχάριιοι τότε αυτη ηξ λίστα θα
μείνει σε ενα κλειστό κύκλο ανθρώπων και ίσως και κάποια στιγμη να
σταματήσει κιόλας........
Σκεφτόμενος όλα αυτα που είπατε κ.Λυτρα θα προτιμήσω να συνεχίσω να είμαι
μαζι σας..αφου το χθεσινό ξέσπασμα οφείλετε εν μέρη και σε κατι άλλο που
είχα εκείνη την στιγμή...όποτε και μου βγήκε και κάπως έτσι το όλο
θέμα......
Ξεκίνησα με το linux γιατι εχω όρεξη να ασχολειθώ να διαβάσω και να το μάθω
όσο μπορω...ετσι θα συνεχίσω να πολεμάω για αυτό....οπως πολεμάω και για
αλλα πολλά πράματα.....
Τελος σας ευχαριστω κ.Λυτρα για το Link που μου δώσατε...ελπιζω να βρω την
λύση εκει......

Ευχαριστω Νικος....