I fucking love CVS (or: Signal to noise ratio >> 1)

Giorgos Keramidas charon at labs.gr
Sun Nov 11 09:49:40 EET 2001

Ok, gia na kanoume local changes se ena repository, to CVS einai apla
theiko :)  Prwta, kanoume ena export apo to original repository:

	% cd /d/local
	% cvs -q -R -d /home/ncvs export -r HEAD modulename

Ustera, ftiaxnoume ena local repository me mono ta checked out
sources, apo to original:

	% cd modulename
	% mkdir /d/cvs
	% cvs -d /d/cvs init
	% cvs -d /d/cvs import -ko modulename FREEBSD FREEBSD_DOCS

To option -ko leei sto import na min kanei expand ta $RCS$ keywords,
opote kratiountai ta original (se periptosh pou theloume na kanoume
merge argotera ta remote changes).

Bgainoume kai kanoume checkout apo to local pleon repository ta panta:

	% cd /d/local
	% rm -fr modulename
	% cvs -q -d /d/cvs checkout -r HEAD modulename

Ftiaxnoume ena ``tag'' pou markarei ta revisions akribws PRIN ginei
opoiadhpote local allagh:

	% cd /d/local/modulename
	% cvs tag -f PRE_CHANGE

Ftiaxnoume ena local ``branch'' me onoma CHANGE (mporei na exoume sto
idio local repository polla parallhla branches me local allages, opote
kalo einai to kathena na einai se jexoristo diko tou branch na trexei,
gia na min anakateuontai oi allages kai ginei to MPAXALO).

	% cvs tag -b CHANGE

To onoma PRE_CHANGE kai to onoma tou branch kalo einai na einai idia,
opote na jeroume poio PRE_XXX antistoixei se poio XXX branch argotera.

Gurizoume ta sources apo to HEAD branch tou local repository sto
CHANGE branch, wste ola ta commit na ginoun sto katallhlo branch
argotera otan mas piasei orejh gia douleia:

	% cd /d/local/modulename
	% cvs -q up -APd -r CHANGE

Kanoume oti allages theloume:

	% vi `find . -type f`

Kanoume commit tis allages mas (sto local repository) ...

Kai sto telos, pairnoume tis local allages tou XXX branch me:

	% cd /d/local/modulename
	% cvs -q dif -2u -r PRE_CHANGE -r CHANGE > big-fucking-diff

Mia omorfia den einai? :)))