IP Masquarading + Netmeeting

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Sat Nov 3 20:26:01 EET 2001

On Sat, Nov 03, 2001 at 02:44:50AM +0200, DJ Art
 <djart at linux.gr> was rumoured to have said:

> Ξέρεις τί μου τη σπάει στο συγκεκριμένο πρόγραμμα ?? ότι είναι σαν να
> δουλεύεις ασύρματο. Κάθε φορά που θές να μιλήσεις θα πρέπει να πατάς το
> Spacebar και μετά να λές over (sic) και να το αφήνεις για να μιλήσει ο
> άλλος.

Αυτό το έκανε και σ' εμένα και είναι όντως σπαστικό. Αλλά τότε είχα
μια παλιά sb32 (half-duplex), οπότε νόμιζα οτι αυτό έφταιγε...

> Ε, όχι .... έχουμε και full duplex άμα λάχει ;->

Δεν το έχω κοιτάξει ακόμα σε full-duplex κάρτα, αν δουλεύει ακόμα
όπως λες τοτε ναι, μάλλον είναι λίγο δύσχρηστο :))

> (βέβαια, δεν ξέρω αν βελτιώθηκε καθόλου από την τελευταία φορά που το
> είδα έτσι. Πάντως το Gnomemeeting μου αρέσει πολύ περισσότερο. Ιδίως
> επειδή ασχολούνται αρκετοί (developers) μαζί του και σιγά σιγά
> ανακαλύπτονται τα bugs της pwlib και openh323 lib. GSM κι αυτά)

Χμμ, θα το δοκιμάσω αυτό...

Rgds,
/-sb.

--