IP Masquarading + Netmeeting

DJ Art djart at linux.gr
Sat Nov 3 02:45:26 EET 2001

On Friday 02 November 2001 14:30, Stelios Bounanos wrote:

> Έχεις δοκιμάσει το Speak Freely ( http://www.speakfreely.org/ )?

Ξέρεις τί μου τη σπάει στο συγκεκριμένο πρόγραμμα ?? ότι είναι σαν να
δουλεύεις ασύρματο. Κάθε φορά που θές να μιλήσεις θα πρέπει να πατάς το
Spacebar και μετά να λές over (sic) και να το αφήνεις για να μιλήσει ο
άλλος.

Ε, όχι .... έχουμε και full duplex άμα λάχει ;->

(βέβαια, δεν ξέρω αν βελτιώθηκε καθόλου από την τελευταία φορά που το
είδα έτσι. Πάντως το Gnomemeeting μου αρέσει πολύ περισσότερο. Ιδίως
επειδή ασχολούνται αρκετοί (developers) μαζί του και σιγά σιγά
ανακαλύπτονται τα bugs της pwlib και openh323 lib. GSM κι αυτά)
--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)