cdrw+(scsi emulation) --> minor problems

DJ Art djart at linux.gr
Sat Nov 3 13:25:01 EET 2001

On Saturday 03 November 2001 12:50, Nikiforakis Manos wrote:

> Το δεύτερο και κλασσικό ίσως -αλλά δε βρήκα άκρη- είναι το mount σε
> audio cd. Και μη μου πείτε πως δε γίνονται mount αλλά τα παίζουμε με
> κάποιο cd-player γιατί ούτε αυτό γίνεται!

Τα CD audio δεν γίνονται mount, αλλά τα παίζουμε με κάποιο cd-player.

> και μου έβγαζε σφάλμα για duplicate append command-syntax error ή
> κατι παρόμοιο.
> Χρειαζότανε? (δε φάνηκε να αλλάζει κάτι). Αν ναι πως μπορώ να έχω και
> τις δυο δηλώσεις στο lilo.conf?

Η γενική σύνταξη έχει ως εξής:

append="επιλογή1=επιλογή2 επιλογή3=επιλογή4 επιλογή5=επιλογή6"

για πιο ζωντανό παράδειγμα, δές το παρακάτω:

append="hdc=ide-scsi hdd=ide-scsi"

για scsi emulation και στο hdc και στο hdd.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)