cdrw+(scsi emulation) --> minor problems

Nikiforakis Manos manolios at auth.gr
Sat Nov 3 12:46:00 EET 2001

χμ..12:35 οπότε Καλησπέρα παιδιά.
Έκανα προχθές την αναβαθμισούλα μου σε Mandrake 8.1 (RAM Νοεμβρίου) και
από τότε διορθώνω ψιλοπροβληματάκια -γιατί σε γενικές γραμμές πήγε καλά.
Λοιπόν.
Κατάτη διάρκεια της εγκατάστασης δεν είχα συνδεμένο το cdr μου (λόγω
τροφοδοτικού) και έτσι όταν <μετά> το έβαλα δεν το έβρισκε κάν...
Με λίγο ψάξιμο βρήκα κάποια mini-cdwriting-howto και με μερικές γραμμές
στα rc.local, modules.conf, lilo.conf, fstab το cdr αναγνωρίστικε μια
χαρά, έγραψα και το cd-άκι μου ωραία και καλά κ.λ.π
Το πρώτο ερώτημα είναι αν μπορώ να έχω το αυτόματο mount/umount (όχι πως
με ενοχλεί και πολύ...)
Το δεύτερο και κλασσικό ίσως -αλλά δε βρήκα άκρη- είναι το mount σε
audio cd. Και μη μου πείτε πως δε γίνονται mount αλλά τα παίζουμε με
κάποιο cd-player γιατί ούτε αυτό γίνεται!
Τέλος, κατά την εγκατάσταση του cdr έβγαλά από το lilo.conf τη γραμμή
append=" devfs=mount" (το partition / είναι ReiserFS, τα /home,
/usr/local ext2)  γιατί χρειάστηκε να βάλω την
append=" hdd=ide-scsi"
και μου έβγαζε σφάλμα για duplicate append command-syntax error ή κατι
παρόμοιο.
Χρειαζότανε? (δε φάνηκε να αλλάζει κάτι). Αν ναι πως μπορώ να έχω και
τις δυο δηλώσεις στο lilo.conf?
Eυχαριστώ πολύ.

Νικηφοράκης Μάνος