to ppppd zorizetai

DJ Art djart at linux.gr
Thu May 31 23:50:02 EEST 2001

On Thursday 31 May 2001 22:23, Alex wrote:

> oti se Win den ginetai ayto, opote den einai oti klatarei to
> hardware... :(
>
> H erwthsh paramenei, boh8eia kapoios ginomaste rompa!

κάνεις μεγάλο *ΛΑΘΟΣ*

η διαχείρηση πόρων που έχει το linux ούτε κατα ΔΙΑΝΟΙΑ συγκρίνεται με
αυτή των Windows, άλλωστε στα Windows όταν κάνεις copy μεγάλα αρχεία
συνήθως τρώς οθόνες μπλέ χρώματος στα μούτρα έτσι και τολμήσεις και
μετακινήσεις το mouse :-)

Το linux καλά κάνει και δίνει προτεραιότητα στα IDE requests παρά στο
bandwidth, καλύτερα να έχεις προτεραιότητα στο CDwriter και στο audio
extraction παρά στο pppd.

και όποιος φέρει επιχείρημα τα network/server boxes, απλά να πούμε πως
δεν έχει καμιά δουλειά ένας server να κόβει Cds.

Από την άλλη, καλά κάνεις και ρωτάς γιατί προφανώς είναι must να
μπορείς να κάνεις το κουμάντο σου στο linux.

Η συγκεκριμένη default συμπεριφορά, πάντως, είναι καλύτερη ΙΜΗΟ.

δεν ξέρω τί σχέση θα μπορούσαν να έχουν με όλα αυτά, διάφορα tweakings
μέσα στο /proc/sys/ (μπορεί να λέω μαλακίες εδώ), ίσως κάποιος που
ξέρει, να μπορεί να διαφωτίσει.

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras