to ppppd zorizetai

Alex A.Papadopoulos at Bradford.ac.uk
Thu May 31 22:21:01 EEST 2001

On Thursday 31 May 2001 13:49, Adrian Papamarkou wrote:

<snip>

> 1. Aposumpiezw ena ISO image kai parallhla 8elw na katebasw to mail mou.
> Enw to desktop kai oi efarmoges den zorizontai to mail den katebainei para
> mono otan teleiwsei h aposumpiesh.
> 2. Otan anebokatebainoun blocks ths virtual memory h sundesh sernetai.
>
> Auto to parathrhsa se olles tis dianomes me tria diaforetika PCs kai
> programmata opws Netscape,Mozilla,fetchmail,pine,lynx,Konqueror,gftp klp
>
> Ti ftaiei?
> Mhn einai o purhnas?
> Mhn einai o pppd?

<snip>

Kai gw eixa rwthsei akribws to idio stis 16 Martiou. Ta pragmata einai
tragika! Oute ena ping tou ISP mou den mporw na kanw otan kanw mv/cp megalwn
arxeiwn ktl. Ayto pou me tsantizei mexri dakrywn einai oti se Win den ginetai
ayto, opote den einai oti klatarei to hardware... :(

(AMD Duron at 650, 128MB, USR 56K ext)

H erwthsh paramenei, boh8eia kapoios ginomaste rompa!

-A