feedback request gia neo Perl-based project

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Tue May 29 02:43:01 EEST 2001

On Tue, 29 May 2001 01:44:13 +0300 Michalis Kabrianis <kabrianis at hellug.gr> wrote:

> Συμφωνούμε βλέπω όλοι ότι το "πρόβλημα" είναι το notation
> Δηλαδή αυτό που στην X γλώσσα που έχουμε σαν input είναι "<", αν στην perl
> δεν είναι το ίδιο, έχουμε πρόβλημα.
> Υπάρχει κάποιος τρόπος, να ξεπεραστεί αυτό?
> Προφανώς κάπως γίνεται (π.χ. στην C το <? δεν σημαίνει ότι και στην php
> αλλά η php είναι γραμμένη σε C :-) αλλά εννοώ αν ξέρει κάποιος από εδώ
> μέσα την μεθοδολογία.
Ο πιο εύκολος τρόπος για να κάνεις interpreter/compiler συνήθως είναι να
χρησιμοποιήσεις lex/yacc (flex/bison in gnu world). Αυτά παράγουν C κώδικα,
αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο για perl. Η χαρά των βιβλίων που
περιγράφουν interpreted γλωσσες είναι να φτιάξουν ένα meta-interpreter της
γλώσσας αυτής... Ίσως κάποιο βιβλίο για perl να έχει κάτι αντίστοιχο που
να βοηθάει.

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr