feedback request gia neo Perl-based project

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Tue May 29 01:46:00 EEST 2001

Ευχαριστώ τους

Παπαδογιαννάκη Βαγγέλη,
Μαυρογιαννόπουλο Νίκο,
Τσαγκατάκη Γιάννη

για τις απαντήσεις.

Συμφωνούμε βλέπω όλοι ότι το "πρόβλημα" είναι το notation
Δηλαδή αυτό που στην X γλώσσα που έχουμε σαν input είναι "<", αν στην perl
δεν είναι το ίδιο, έχουμε πρόβλημα.

Υπάρχει κάποιος τρόπος, να ξεπεραστεί αυτό?
Προφανώς κάπως γίνεται (π.χ. στην C το <? δεν σημαίνει ότι και στην php
αλλά η php είναι γραμμένη σε C :-) αλλά εννοώ αν ξέρει κάποιος από εδώ
μέσα την μεθοδολογία.

Η λύση του asp2php δεν μου αρέσει (αλλά δεν την αποκλείω κιόλας μία τέτοια
προσέγγιση) γιατί πρέπει κάθε φορά που έχεις νέα version του asp κώδικα
(vbscript) να κάνεις την μετατροπή, ενώ αυτό που λέω εγώ αφ ενός δεν (θα)
θέλει καμία μετατροπή, αφ ετέρου μου φαίνεται πιο εύκολο να υλοποιηθεί.

Μήπως να αρχίσουν τα παιδάκια που προσφέρθηκαν να κάνουν κάτι, να
ξεσκονίζουν τις γνώσεις τους σε perl?

--
Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr