SOLVED: bash programming

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Sun May 27 20:35:01 EEST 2001

On Sun, 27 May 2001, Alex wrote:

> Eyxaristw poly paidia.
>
> H lysh tou Steve DEN me bolepse idiaitera, epeidh to pidof einai privileged
> mono ston root sto systhma mou (SuSE 6.4). Fysika 8a mporousa na kanw mia
> kopia sto /bin/ alla eytyxws den proekypse anagkh.

 Ma den einai privileged command to pidof. Aplws einai sto /sbin, opote
otan to trexeis ws user (dhladh den einai sto $PATH sou) 8a grafeis
/sbin/pidof

 Apo oti eida to /sbin/pidof einai link sto killall5, pou to mono pou
kanei bash tou man page einai na stelnei ena signal se OLES tis processes.
Pernaei undocumented oti otan to onoma tou ginei pidof kanei allh douleia.
H man page tou pidof thn anaferei thn leptomereia gia to symbolic link.

 Epishs, einai pio asfales to pidof. an grapseis pidof `which wvdial`
(dhladh /sbin/pidof /usr/bin/wvdial) tote to pidof 8a sou epistrepsei MONO
to pid ths process pou to executable ths einai to /usr/bin/wvdial. Dhladh
mono ayth pou 8es, ane3arthta an exeis kai alles processes pou trexoun kai
exoun mesa sto onoma tous to wvdial.
 To pidof logika 8a prepei na einai h prwth sou epilogh se tetoies
periptwseis. Des kai to man page, anaferei merikes endiaferouses
parametrous.