SOLVED: bash programming

Alex A.Papadopoulos at Bradford.ac.uk
Sun May 27 14:43:01 EEST 2001

Eyxaristw poly paidia.

H lysh tou Steve DEN me bolepse idiaitera, epeidh to pidof einai privileged
mono ston root sto systhma mou (SuSE 6.4). Fysika 8a mporousa na kanw mia
kopia sto /bin/ alla eytyxws den proekypse anagkh.

Oso gia to

ps ax | grep wvdial | grep -v grep | cut -d " " -f 1

8elei ena mikro treak: Sto systhma mou toulaxiston, to ps epistrefei mia
seira grammwn me ena space sthn arxh ths ka8e grammhs. Opote me me ena -f 2
pairnoume to PID pou psaxnoume.

H lysh tou Mixalh doulepse mia xara. Parolo pou kai h man page proeidopoiei
gia th xrhsh tou killall se impure executables (?), mia dokimh eixe eyxarista
apotelesmata. Pantws einai safe mono sto linux san command (opws leei kai h
man page), giayto protimw na mhn thn aspastw.

Telos, to filtro  awk '{print $1}' poly mou arese gia tokenizing kai mporei
profanws na xrhsimopoih8ei, opws kai to cut, se polles alles periptwseis.

Kai pali eyxaristw :)

-A