Problem with Vi

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Sat May 19 21:21:01 EEST 2001

On Sat, 19 May 2001, Nikos Kanellopoulos wrote:

> Έχω το εξής πρόβλημα με τον vi (σε SuSE 7.1) :
> Το backspace και το delete δεν κάνουν ό,τι υποτίθεται
> πως πρέπει να κάνουν.

 Kai ti ypoti8etai pws prepei na kanoun? SIGOURA oxi oti les parakatw,
mias kai perigrafeis ti symperifora pou exei o vim.
 Ena "alias vi=vim" sto ~/.bashrc sou 8a sou kanei ton vi vim.
H option ston vim pou ton kanei na symperiferetai pio normal apo oti o vi
einai h "set nocompatible" sto ~/.vimrc thn opoia pisteyw 8a thn exei
balei hdh h Suse sto vimrc.