Problem with Vi

Nikos Kanellopoulos nkan at otenet.gr
Sat May 19 13:49:01 EEST 2001

Έχω το εξής πρόβλημα με τον vi (σε SuSE 7.1) :
Το backspace και το delete δεν κάνουν ό,τι υποτίθεται
πως πρέπει να κάνουν.

Βέβαια, υπάρχει ένα γνωστό θέμα με τα πλήκτρα αυτα.
Όμως εδώ τα πράγματα είναι μάλλον πιο σοβαρά.
Στο konsole του KDE 2, έχω ψάξει όλους τους τύπους
πληκτρολογίων, αλλά δεν δουλεύει τίποτα. Ούτε καν στην
κονσόλα (Ctrl+Alt+F1).

Το πρόβλημα πιο συγκεκριμένα: γράφεις κάτι και πας
στην επόμενη γραμμή. Το backspace δεν σε πάει στην
πιο πάνω γραμμή όταν είσαι στην αρχή της τρέχουσας.
Μπορείς να πας με τα βελάκια, αλλά και παλι δεν μπορείς
να σβήσεις τίποτα. Δουλεύει μέχρι να αλλάξεις γραμμή.
Μετά ξέχνα το. Όσο για το delete, αυτό δεν δουλεύει
καθόλου.

Μπορεί κάποιος να βοηθήσει;

Νίκος Κανελλόπουλος
http://nk.wzpro.net

Υ.Γ. Μήπως μπορεί κανείς να μου υποδείξει πού είχα
βρει οδηγίες για να γράφω ελληνικά στον Emacs;