Hxos sto Slackware

Dimitris Mandalidis mandas at ath.forthnet.gr
Sat May 19 15:24:00 EEST 2001

On Sat, May 19, 2001 at 12:02:32PM +0300, JohnTra wrote:

> Exo Soundblaster PCI128.Exo bgalei ta sxolia apo tin antistoixi grammi =
> tou script modules mes sto rc.d
> alla mou bgazei to minima "Device busy".Ti allo prepei na kano?

Δεν ξέρω αν έχει βγει απ' απευθείας υποστήριξη για sb128, αλλά εγώ στο δικό
μου χρησιμοποιώ το es1371.o , προσθέτω και στο /etc/modules.conf το εξής :
alias sound es1371
Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω, αφού τα χεις κάνει uncomment στο rc.modules
γιατί τα τρέχεις σαν modules, σκοπός του module είναι να τρέχει από μόνο του
εκεί που χρειάζεται, αν θες βάλτο κατευθείαν στον kernel ή τρέξε kerneld.
Και κάτι άλλο, το module για υποστήριξη ήχου το χεις βάλει; (σε μένα ήταν το
soundcore.o) αν δεν το βάλεις αυτό δεν βλέπεις φως.

Φιλικά,
Δημήτρης