Opera me ????????

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Sat May 19 15:02:01 EEST 2001

On Sat, 19 May 2001 13:56:43 +0300
Nikos Kanellopoulos <nkan at otenet.gr> wrote:
<snip>
> Σίμο, εγώ τους έχω στείλει e-mail για το θέμα, και με αγνόησαν
> τελείως. Eπίσης, ο Opera ούτε καν πλησιάζει την σταθερότητα του
> Konqueror. Όλο κρασάρει. Οπότε γιατί να ασχοληθούμε; Ο Μιχάλης
> έχει απόλυτο δίκιο. Δεν αξίζει.
>
> Νίκος Κανελλόπουλος
> http://nk.wzpro.net

Μία παρατήρηση μόνο
Η γνώμη μου δεν είναι να μην ασχοληθούμε, αλλά να ασχοληθούμε όπως πρέπει
σε ένα εμπορικό προϊόν, και όπως θα έπρεπε να κάνουμε σε ΚΑΘΕ εμπορικό
προϊόν.
Δηλαδή να ζητήσουμε τις αλλαγές και να εκφράσουμε την δυσφορία μας.
Και ΟΧΙ βέβαια να προσφέρουμε βοήθεια σε closed source browser...

--
Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr
http://www.it-jobs.gr