FW: Opera in Greek?

Xenitellis S S.Xenitellis at rhul.ac.uk
Fri May 18 21:02:01 EEST 2001

Mias kai to 8ema tis Operas einai akoma zesto,
yparxei h dynatotita metafrasis tis sta ellinika.

Ena newsgroup gia afto to skopo einai to

Geniko newsgroup gia opera kai Linux:

Gia tin emfanisi ellinikwn, isws boithisei to
Afora thn yposthriji kyrilikvn stin opera,
mallon 8elei ligo programmatismo gia ellinika.

simos

================opera.translate=========