Samba Ellhnika,cd-rom ellhnika

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Tue May 8 22:47:02 EEST 2001

On Tue, 8 May 2001 22:02:34 +0300
"Βασίλης Γιαννακόπουλος" <BillG at hellug.gr> wrote:

> Ρε παιδιά, εντάξει, κατάφερα να βλέπω ελληνικά, να γράφω ελληνικά σε
> κονσόλα και γενικά παντού. όμως σε samba και σε cd-roms συνεχίζω να τα
βλέπω
> σκανδιναβικά ή ερωτηματικά. ξέρω οτι πρέπει να βάλω το character seτ=
> ΙSO8859-7 και client code page = 737 στο smb.conf και να κανω compile
> τον kernel με CONFIG_SMB_NLS_REMOTE="cp737" και
> CONFIG_NLS_DEFAULT="iso8859-7"
> αλλά δεν ξέρω α)σε πιο τομεα του smb.conf πρεπει να βάλω το πρώτο και
> πως κάνουν compile τον kernel με αυτές τις εντολές. μια μικρη βοήθεια;

Οκ Βασίλη, εμένα με έπεισες ότι έψαξες :-)
Για το smb.conf δεν ξέρω που πρέπει να μπούν αυτές οι ρυθμίσεις, αλλά
φαντάζομαι στο global section. Βάλε τις δηλαδή κάπου ψηλά.
Για το kernel, αν ξέρεις να κάνεις compile τον kernel, είναι στο option
Filesystems->Native Language Support (θέλει κάποιο φρέσκο kernel, νομίζω
2.4.2 και μετά)
Αν δεν ξέρεις όμως να κάνεις compile τον kernel, πέρνα πρώτα από το magaz
που έχει κανα-δυό σχετικά άρθρα, και δες και το kernel-compile howto (δεν
ξέρω αν υπάρχει, μαντεύω).

Καλή τύχη

--
Michalis Kabrianis