Samba Ellhnika,cd-rom ellhnika

Βασίλης Γιαννακόπουλος BillG at hellug.gr
Tue May 8 22:11:23 EEST 2001

Ρε παιδιά, εντάξει, κατάφερα να βλέπω ελληνικά, να γράφω ελληνικά σε κονσόλα
και γενικά παντού. όμως σε samba και σε cd-roms συνεχίζω να τα βλέπω
σκανδιναβικά ή ερωτηματικά. ξέρω οτι πρέπει να βάλω το character seτ=
ΙSO8859-7 και client code page = 737 στο smb.conf και να κανω compile τον
kernel με CONFIG_SMB_NLS_REMOTE="cp737" και CONFIG_NLS_DEFAULT="iso8859-7"
αλλά δεν ξέρω α)σε πιο τομεα του smb.conf πρεπει να βάλω το πρώτο και πως
κάνουν compile τον kernel με αυτές τις εντολές. μια μικρη βοήθεια;