Περίεργο πρόβλημα σε HD με Suse 7.1 (semi-Solved)

Peter Tselios tpe at x-treme.gr
Tue Mar 27 02:02:01 EEST 2001

Καλημέρα,
Το ΣΚ έβαλα τελικά το Suse 7.1. Η εγκατάσταση έγινε σε ένα δίσκο Quantum 8.4
ATA 33. Η δίσκος είναι στο 2ο κανάλι της ΜΒ. Στον κανάλι έχω έναν 9GB δίσκο
με NT, και 98 σε 4 partitions, 2 NTFS, 2 FAT.
Η εγκατάσταση ήταν επιτυχής (μέχρι στιγμής τουλάχιστον), εκτός από ένα
πράγμα:
Μετά την εγκατάσταση του Lilo (στο MBR) και το reboot του μηχανήματος για να
κατεβάσω το module της Lucent για το ρημάδι το WinModem, έχασα όλα τα
partitions του πρώτου εκτός από τα 1, 3 που τα είχα βάλει στο lilo.
Μετά από άπειρα reboot και άπειρα καντήλια, ανακάλυψα ότι τα partitions του
πρώτου δίσκου έγιναν όλα Hidden X (X=NTFS/FAT)!
Από το fdisk του Linux δεν έγινε τίποτα, από το fdisk/mbr του DOS τίποτα,
οπότε είπα να δοκιμάσω και το cfdisk. Από εκεί τελικά άλλαξα το FS του
δίσκου κι όλα καλά. Όμως δεν έχω το Lilo στο MBR, αλλά στο BR του δεύτερου
δίσκου.
Αυτό που δεν κατάλαβα ήταν για ποιο λόγο τα partitions άλλαξαν.
(Δεν μπορεί να φταίει το Lilo γιατί ο brother μου έβαλε το Lilo σε 30GB
δίσκο, με το Linux να είναι από τον Κύλινδρο 1025 και μετά!)

Καμιά ιδέα;
Πέτρος