rpm upgrage - sorry gia prin

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Sun Mar 25 23:19:01 EEST 2001

On Sun, 25 Mar 2001, Spiros Georgaras wrote:

> Sorry gia prin kati ginetai me ta ellhnika mou :(
> Loipon na to problhma
> Phga na egkatasthsw ena rpm package kai phra to akolou8o message:
> only packages with major numbers <= 3 are supported by this version of RPM
>
> Auto shmainei apo oti 3erw oti 8a prepei na egkatasthsv ena neotero version tou
> rpm pou exw (version 3.0.4).

Xreiazesai rpm me version 3.0.5 gia na to egkatasthseis. H akoma kalytera
bale rpm ekdoshs 4.x. H RedHat prin liges meres ebgale update gia to rpm
kai gia ta RedHat 6.x me rpm version 4.0.2.
ftp://updates.redhat.com
An den exeis RedHat mporeis na pareis ta src.rpm kai na tous kaneis ena
compile(an xreiazetai), afou omws prwta koita3eis an exei bgalei to distro
sou kapoio update gia to rpm.