rpm upgrage - sorry gia prin

Pavlos Parissis p_pavlos at otenet.gr
Sun Mar 25 22:26:01 EEST 2001

When the time was Sun, 25 Mar 2001 20:06:22 +0300, Spiros Georgaras wrote....

 Spiros->Sorry gia prin kati ginetai me ta ellhnika mou :(
 Spiros->Loipon na to problhma
 Spiros->Phga na egkatasthsw ena rpm package kai phra to akolou8o message:
 Spiros->only packages with major numbers <= 3 are supported by this version of RPM
 Spiros->
 Spiros->Auto shmainei apo oti 3erw oti 8a prepei na egkatasthsv ena neotero version tou
 Spiros->rpm pou exw (version 3.0.4).
 Spiros->Phga loipon kai to katebasa, alla otan prospa8hsa na to egkatasthsw phra pali to
 Spiros->idio message (logiko alla den to skefthka me th mia :) ).

phgene kai vale thn version 4.0.2 tou rpm
prin kaneis afto diavase kai to errata ths redhat thelei kai to paketo db3 nomizw.
Meta to upgrade dwse amesws rpm --rebuildb

Pavlos

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The surfer of life