Borland Kylix

Panagiotis Voudouris voudouri at cs.bris.ac.uk
Sun Mar 18 04:37:01 EET 2001

Christos Ricudis wrote:

> Twra me to kylix, to ka8e tsoglanaki 8a mporei na grapsei ena "KDE-enabled
> clock with enhanced logging and security options", ena "GUI frontend for
> /bin/true", ena "Hierarchical broadband application server platform utilizing
> high-availability strategy monitoring and self-tuned directionally proportional
> policy enforcement modular architecture", kai FYSIKA na anakoinwnei sto
> freshmeat me to ka8hmerino patchlevel.

Magkia tou. Ki ama laxei to pasarei kai san TO project kai briskei
douleia me fragka. Opote akomh poio magkia tou. Kai ama trexoume oloi na
katebasoume to ka8hmerino patchlevel akomh poio magkia tou. Ki ama de
mas aresei tote magkia mas kai bazoume o,ti allo 8eloume 'h grafoume ki
emeis to diko mas security enhanced desktop background. Sto katw katw
gousta einai auta, opote magkia tou ka8enos na kanei o,ti 8elei.