Borland Kylix

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Sat Mar 17 09:17:01 EET 2001

Hello Ioannis!

  On 15 Mar 01, Ioannis Papadopoulos wrote to ("I Ioannou with subject "Re:
Borland Kylix":

 IP> Den to gyrnate lew gw se c... h c++?

 IP> Einai poly kalytera kai kaneis oti 8es... ama exeis thn ore3h
 IP> kai to xrono na diabaseis..

Ti lete kale?

Twra me to kylix, to ka8e tsoglanaki 8a mporei na grapsei ena "KDE-enabled
clock with enhanced logging and security options", ena "GUI frontend for
/bin/true", ena "Hierarchical broadband application server platform utilizing
high-availability strategy monitoring and self-tuned directionally proportional
policy enforcement modular architecture", kai FYSIKA na anakoinwnei sto
freshmeat me to ka8hmerino patchlevel.

Exoume na bgaloume goustaaaaaa

--
Christos Ricudis

In God we trust.
All others must present a valid X.509 certificate.