ellhnika kai console (2)

Vaggelis Tsimpinos vtsib at gmx.net
Fri Mar 16 13:39:01 EET 2001

ok....
efxaristw poly kai sorry poy sas koyrasa
oso gia ta archives....
epsaksa alla den vrhka...
isws den eixa thn ypomonh na psaxnw me tis wres!
kai pali sorry
:P

                      ```
                     (o o)
Vaggelis Tsimpinos

Address: Dodonis 14 Str 17563 P.Faliro/Athens Greece
Phone: 030-1-9811689   mobile: 0977713547
e-mail : vtsib at gmx.net
                  oooO   (   )
                   \ (   (_/
                    \_)