ellhnika kai console (2)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Mar 16 05:35:02 EET 2001

On Wed, Mar 14, 2001 at 05:50:10PM +0200, Vaggelis Tsimpinos wrote:
> ok...
> twra poia exw ellhnika ston pico ston joe ktl
>
> lithike to prwto provlhma....
>
> afto poy thelw omws einai na exw ellhnika sto shell moy
> otan trexw mysql den mporw na exw pros to paron ellhnika.....

Auth h hlithia h readline pou exoune gia history buffer support ta misa GNU
programmata pote epitelous tha erthei me reasonable defaults sto
/etc/inputrc pou sthnei sto systhma ?

Bale paidi mou ta ejhs sto /etc/inputrc sou kai thn epomenh fora pou tha
kaneis login tha exeis ellhnika pantou opou xrhsimopoieitai auth h ahdia pou
legetai readline library:

	set convert-meta off
	set editing-mode emacs
	set input-meta on
	set output-meta on

Profanws, an theleis na ta allakseis auta mono gia ena user, mporeis na ta
baleis sto ~/.inputrc tou sugkekrimenou user.

Oh, kai epitelous... auth h erothsh exei apanth8ei pisteuo isa me ekato
xiliades fores, kai ta archives apo tis listes douleuoune apo oso jero
teleia.  Giati den ta koitazei, POTE kai KANEIS ?

--giorgos