kde 2.1

Ant. Kokkonos anxe at hol.gr
Thu Mar 1 10:31:01 EET 2001

Fractadelia wrote:

> Ant. Kokkonos <anxe at hol.gr> wrote in message
> news:97jknu$3e4$1 at edessa.topo.auth.gr...
> πρώτες
>
> Ακολούθησα το παραδειγμα σου σε RedHat 6.2 και μπορώ να πω ότι οι
> εντυπώσεις ήταν
> εξίσου καλές. Θέλω όμως να ρωτήσω κάτι μάλλον "άκυρο". Εγκατέστησα το KDE
> 2.1 από
> τα rpm πακέτα με την παράμετρο (μεταξύ άλλων) --replacefiles. Αυτό
> σημαίνει ότι τα αρχεία
> του KDE πού ήδη είχα πλέον αντικαταστάθηκαν από τα καινούργια ή απλά έχουν
> μείνει κάπου
> [...]
Ναι γίνεται αντικατάσταση.
Εγώ δεν κατέβασα rpms  γιατί η διανομή mandrake δεν έχει δώσει ακόμη τα
αρχεία. Πήρα τον γενικό κώδικα και έκανα ότι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση.
Απλά η όλη διαδικασία κράτησε ώρες σε PIII στα 450. Τι να κάνουμε όμως;
Από το να περιμένεις την κάθε Mandrake να σου δώσει έτοιμο το φαγητό όποτε
θέλει ή όποτε μπορεί, είναι προτιμότερο να κουραστείς λίγο παρανάνω και να
κερδίσεις γιατί το πρόγραμμα προσαρμόζεται απόλυτα στο δικό σου σύστημα.
 Antonis Kokkonos --> anxe at x-treme.gr anxe at hellug.gr
 Registered Linux User#199952 --> http://counter.li.org
 PGP KEY:0x3D1927EA --> www.keyserver.net