kde 2.1

Fractadelia troxalias at hotmail.com
Thu Mar 1 10:11:01 EET 2001

Ant. Kokkonos <anxe at hol.gr> wrote in message
news:97jknu$3e4$1 at edessa.topo.auth.gr...
> Πριν από λίγο τελείωσα την εγκατάσταση του kde 2.1 (mandrake 7.2) Οι
πρώτες
> εντυπώσεις είναι πολύ καλές. Η εν λόγω διανομή δυστυχώς δεν έχει μέχρι
> στιγμής δώσει το kde 2.1 σε rpm και έτσι αναγκάστηκα να κάνω το αυτονόητο
> αλλά και χρονοβόρο compiling.

Ακολούθησα το παραδειγμα σου σε RedHat 6.2 και μπορώ να πω ότι οι εντυπώσεις
ήταν
εξίσου καλές. Θέλω όμως να ρωτήσω κάτι μάλλον "άκυρο". Εγκατέστησα το KDE
2.1 από
τα rpm πακέτα με την παράμετρο (μεταξύ άλλων) --replacefiles. Αυτό σημαίνει
ότι τα αρχεία
του KDE πού ήδη είχα πλέον αντικαταστάθηκαν από τα καινούργια ή απλά έχουν
μείνει κάπου
διάσπαρτα στο δίσκο να τρώνε τον ήδη ελαχιστότατο χωρο που έχω ;