Dial Up server help - SOLVED

George Moniodis ea99514 at di.uoa.gr
Thu Jun 28 23:37:01 EEST 2001

 To an exei local profile o kathe xristis den mporo na sou to po sigoura
 giati simera htan h proti mou empeiria pou ekana telnet se ena router. To
 mono pou me endiefere pros stigmh htan na mporo na eisago ena xrhsth me ton
 tropo pou kapoios eixe orisei prin apo mena. Aplso edosa Router#(config)
 username <name> password <pass> kai tou edosa kai mia static ip ( opos
 apaitouse) me ip host <username> <adress>
 Tora an einai o sostos tropos h oxi tha deiksei