ht:/dig

Panayotis Vryonis vrypan at yassou.net
Thu Jun 28 23:07:01 EEST 2001

George Barbounis wrote:

> ht:/dig
>
> pos tha kanw authn thn mhxanh anazhthseis na anagnvrizei ta ellhnika?
>
> <http://www.geocities.com/barbounis>

Ναι, αν διαβάσεις το HOWTO, θα παίξει ελληνικά. *ΑΛΛΑ*,
κατά την γνώμη μου, μία μηχανή αναζήτησης που πρέπει να
γράφεις σωστά και ορθογραφημένα τις λέξεις (και με τόνους...)
δεν είναι και πολύ χρήσιμη... Κάποια στιγμή είχα δοκιμάσει να
"πειράξω" το soundex module που έχει το ht://dig ελπίζοντας να
καταφέρω να γράφω π.χ. "Αργοσαρονικος" και να μου φέρνει
αποτελέσματα για "Αργοσαρωνικός", αλλά δεν είχα και πολύ επιτυχία.

Δοκίμασα όμως το mnoGoSearch που δουλεύει πλέον *τέλεια* με τα ελληνικά.
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις και το ελληνικό affix file του ispell, και να
πέρνεις σωστά αποτελέσματα, αναεξάρτητα με το αν γράφεις ΚΕΦΑΛΑΙΑ, χωρις
τονους,
ανωρθωγραφα :-) <http://www.mnogosearch.org/>

Δοκίμασε αν θές την αναζήτηση στο http://www.yassou.net για να δεις
το αποτέλεσμα. (έχει και άλλες δυνατότητες που εμείς δεν χρησιμοποιούμε).

Παναγιώτης.

--
yassou.net: be there before you go!
http://www.yassou.net/