Omada ergasias gia politikh listwn... (tha htan Re:Ricudilogoi)

tOm_dR XXX at XX.XX
Thu Jun 28 11:57:01 EEST 2001

> Oxi, logokrisia (dhl. na kopei keimeno) den egine apo oso katalaba. Ws
> synh8ws egine aplos kritikh. Merikoi de mporoun h' de 8eloun na katalaboun
> oti mia lista anhkei kapou, sth hellug, kai to pws 8a douleuei kai ti
> politikh 8a akolou8hsoun einai ka8ara diko tous 8ema (akoma kai logokrisia
> h' moderators).
Black list den einai kritikh nomizw

> An 8elei kapoios na exei logo sthn politikh ths listas as ginei melos ths
> hellug, exoun kai 3exwristh list hellug at lists.hellug.gr gia auta ta
> 8emata.
oxi , den isxyei gia mena ayto. eimai melos tou hellug, alla
kai o Hellug kai h list anoikoun stin comunity, an theli
o hellug na ekfrazei tin comunity tha prepei na sevetai
orismena pragmata

> An se kapoion den aresei h politikh tou listman as ftia3ei thn dikh tou
> lista.

Oraio pragma i dimokratia e?

> Fysika de 8a zhthsw na diakopei edw auto to xazo thread, afou molis to
> synexisa o idios. O monos pou mporei kai prepei na exei ton teleutaio logo
> se ena thread einai fysika o listman.
O listman den exei (aparaitita) ton teleftaio logo
einai rythmistis kai oxi afentis tis listas
kalitera as teleiwnei edw. Egw ta vrika me ton listman. Oti eixe na eipwthei
eipwthike nomizw.
oxi alla Flames. To thema exei liksei. Den prosferei tipota na to
psaxoulevoume, mono se neous tsakwmous tha kataliksei.