Configuring DOSEMU

Manolis Tzanidakis mtzanidakis at yahoo.com
Sat Jun 23 15:02:01 EEST 2001

Γεια σε όλους,
έχω ένα Samba Server που σερβίρει 3-4 πρόγραμματα dos σε μηχανήματα με
windoze, τα οποία θέλω να ξηλώσω και να τα κάνω linux powered.
Έχω βάλει RedHat 7.1 και τα πακέτα dosemu-1.0.1-10,
dosemu-freedos-1.0.1-10, xdosemu-1.0.1-10 από τα rpms των powertools της
RedHat.
Έχω προσθέσει στο fstab πληροφορίες για το samba share και γίνεται
κανονικά mount.
Αυτό που θέλω να κάνω είναι το mount point του samba share, π.χ.
/mnt/smb_share, να φαίνεται στο dosemu σαν g: drive για να τρέχω τα dos
προγράμματα από το dosemu-freedos.
Στο σχετικό how-to του dosemu δε βρήκα κάτι σχετικό, αν μπορεί κάποιος
να βοηθήσει...

Φιλικά,
Μανώλης