Dilima Name change Notice!

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Sat Jun 23 09:14:00 EEST 2001

Hello Evris!

  On 20 Jun 01, Evris the Pelvis wrote to All with subject "Re: Dilima Name
change Notice!":

 EtP> borei na min legetai apo kanenan PLIRONO men, alla alitheia an
 EtP> erthei o Stallman edo me opoiadipote aformi, opoioudipote
 EtP> proskeklimenos, pame den pame, me i xoris isitirio einai
 EtP> kalo kai den nomizo oti kaneis to arnitai.

De diafwnw.

To 8ema einai oti :

1) Otan diorganwneis 'synedrio' me 8ema 'to linux stis ellhnikes epixeirhseis',
den fwnazeis ton Stallman kai ton Tytso. O tytso den exei na pei apolytws
tipote stis ellhnikes epixeirhseis, kai o Stallman o,ti exei na pei mallon 8a
tis kanei na fygoyn 10 milia makria tis ellhnikes epixeirhseis.

2) Den grafeis sthn prokyrhksh ths diorganwshs synedriou 'to linux STIS
ELLHNIKES EPIXEIRHSEIS' oti o tytso 8a milhsei GIA TO FILESYSTEM. ELEOS.

3) Xilies fores 8a to protimousa na fwnazame ton Stallman kai ton Tytso monoi
mas, ws linuxoparea, ws 'syllogos' an 8es, na mas milhsei gia o,ti trabaei h
kardia toy, kai ystera na phgainame na ginomastan liwma se kammia taberna.
Bebaia kai sthn prokeimenh periptwsh to idio 8a ginei, alla ...

Christos Ricudis

In God we trust.
All others must present a valid X.509 certificate.