Gia na sovareytoume...

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Sun Jun 17 17:02:01 EEST 2001

Hello Alexios!

  On 17 Jun 01, Alexios Chouchoulas wrote to All with subject "Re: Gia na
sovareytoume...":

 AC>   (1) Terak 8510/a. LSI-11/03, 28 kw RAM, (1..4) x 8" Shugart
 AC> FDDs, 5 Mb Winchester optional. Trexei UNIX oso kai ola ta PDP-11
 AC> (kommenh ekdosh giati den exei MMU). ~1977.

Zw me toys dikous moy [0000], kai perimenw na metakomisoyn [0001]. Sto
endiameso diasthma, gia poly kakh moy tyxh, exasa bids gia :

1) MicroPDP-11
2) Sony NeWs [0010]
3) Siemens-Nixdorf RW200 [0011]

Phra ena RT-PC, though. Interesting. Kammia 40ria kila. Hr8e me ta misa
plastika spasmena, kai to gamwto einai oti exei arketa plastika (ayto to
periergo sklhto plastiko poy xrhsimopoiei h IBM kai spaei POLY eykola se
kommatia). 2 EDSI 70MB diskoi. 1 ethernet kai 1 token ring interface. AIX
2.2.3. Mpliax.

 AC>   Xm, erwthsh: O Mac LC II exei 68020, etsi den einai; O dikos
 AC> sou einai upgraded; H mhpws eixe *panta* 680LC30 kai o epeksergasths
 AC> den exei MMU;

680LC30 eixe panta. MMU exei, FPU den exei. Trexei me FPU emulation.

OBDroppingHardwareFromHeights: Petaksa ena HP 710 sto patwma me dynamh mia mera
poy hmoyn tsatismenos. Zei akoma.

[0000] Oi opoioi wryontai ka8hmerina oti 'exw metatrepsei to dwmatio moy se
apo8hkh'
[0001] Wste na mporesw PRAGMATIKA na to metatrepsw se apo8hkh.
[0010] Poly endiaferon mhxanhma, kai poly endiaferon GUI. Aksizei na diabasete
thn istoria toy, einai ekplhktiko migma hli8iothtas kai marketing.
[0011] One of several species of MIPS-based workstations. Generally rare, alla
isws mporeis na breis merika sthn ellada, mia kai h Nixdorf eixe dwsei POLY
equipment se trapezes kai dhmosious organismous.

--
Christos Ricudis

In God we trust.
All others must present a valid X.509 certificate.