failsafe

Βασίλης Γιαννακόπουλος(Bill Giannakopoulos) BillG at hellug.gr
Sat Jun 9 00:33:01 EEST 2001

Τα μυνήματα που παίρνω είναι τα εξής:
Όταν πάω να τρέξω ως κανονικός χρήστης με βγάζει σε ένα γκρι φόντο που το
μόνο που μπορώ να κανω είναι αριστερό κλικ και επιλογή xterm. Το πρόβλημα
αυτό μου είχε φανερωθεί και παλιώτερα αλλά τότε νόμιζα οτι έφτεγε που
πείραζα τα αρχεία του συστήματος. Τώρα διαπίστωσα οτι χαλάει τις
γραμματοσειρές, αφαιρεί τα ελληνικά απο τον root και με βγάζει στο κρι
φόντο. οταν γράφω startkde με βγάζει στο παλιό kdeτο οποίο είναι.... παλιό(η
περιγραφη για το πως εμφανίζεται πέρνει σύμα τηλεόρασης κόκκινο Χ) Όταν
τρέξω το startx μου λέει οτι δεν υπάρχει οθόνη. συγκεκριμένα, όταν τρέχω ως
su παίρνω αυτό το μύνημα που μου φαίνεται παρα πολύ ύποπτο..
billg at linux:~ > su
Password:
root at linux:/home/billg > yast2
Xlib: connection to ":0.0" refused by server
Xlib: Client is not authorized to connect to Server
y2controlcenter: cannot connect to X server :0.0
root at linux:/home/billg > LinNeighborhood
Xlib: connection to ":0.0" refused by server
Xlib: Client is not authorized to connect to Server

Gtk-WARNING **: cannot open display: :0.0
root at linux:/home/billg >