failsafe

Tsagatakis giannis hwlab at cs.teiher.gr
Thu Jun 7 12:17:00 EEST 2001

> Ο root μου αντι να μπαινει σε kde2 μπαινει σε failsafe.τον επιασε ξαφνικα
> ενω δηλωνω το kde2 μηπως πρεπει να κανω κατι αλλο;δεν μπορω χηρισ τον
> root!!!

Θα ήταν καλό να έλεγες τι διανομή χρησιμοποιείς. Το πρόβλημα εμφανίζετε μόνο
στον root ή και σαν απλός χρήστης; Αν γράψεις startkde μπαίνεις στο kde;

Δες λίγο με έναν editor τα αρχεία εκίνησης να βρείς απο που παίρνει τον
WindowManager. Συνήθως είναι μια μεταβλητή $WINDOWMANAGER που την παίρνει
απο ένα αρχείο στο /etc/sysconf/... Τσέκαρε το path.