cdwriters & SCSI emulation (was: to ppppd zorizetai)

DJ Art djart at linux.gr
Wed Jun 6 03:16:01 EEST 2001

On Wednesday 06 June 2001 00:53, Vasilis Vasaitis wrote:

>   Ε, όχι ακριβώς.

(ε, ναι, ντε ;)

>   Κι εγώ γενικά χρησιμοποιώ το cdparanoia και όχι το cdda2wav, αν και
> με την παράμετρο -Z (ή --disable-paranoia).

ε, είναι σαν να μην το χρησιμοποιείς :-(

>Ο λόγος είναι ότι το
> cdda2wav χρησιμοποιεί υπερβολικά πολύ τον επεξεργαστή (και μάλιστα
> system time), με αποτέλεσμα, όταν το καβουρδιστήρι μου φτάνει πολύ
> μεγάλες ταχύτητες (στο εξωτερικό του δίσκου), να φτάνει ακόμα και το
> 100%! Αναρωτιόμουν λοιπόν αν έχει συναντήσει και κανένας άλλος
> παρόμοιο πρόβλημα, καθώς και αν το έχει λύσει με κάποιον τρόπο...

Θα σου πώ τί φταίει:

"CDParanoia Missing Features:
==================

Specifically, 'cdparanoia' will not play to sound cards, do MD5
signatures, do rate reduction, or generally make use of the maximum
speed available from a CDROM drive.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
If your CDROM drive is *not*
prone to jitter and you don't have scratched discs to worry about,
look into Heiko's original cdda2wav.

η αλήθεια είναι πως το cdparanoia είναι τρομερό εργαλείο όταν κάποιος
έχεις στο νού του την καλύτερη ποιότητα που μπορεί να βγάλει από το
audio cd (δηλαδή όχι audio extraction σε μεγάλες ταχύτητες ... διπλή
.... τετραπλή ... κλπ)

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras