cdwriters & SCSI emulation (was: to ppppd zorizetai)

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Wed Jun 6 00:54:01 EEST 2001

On Tue, Jun 05, 2001 at 07:59:27PM +0300, DJ Art wrote:

> ακριβώς! το ATAPI στην πραγματικότητα SCSI είναι κι αυτό με άλλο
> interface.

  Ε, όχι ακριβώς. AFAIK, απλά μεταξύ άλλων το ATAPI περιγράφει έναν τρόπο
για να στέλνεις SCSI εντολές από πάνω του (SCSI-over-ATAPI δηλαδή), με
κάποιους περιορισμούς βέβαια.

>  kai gia auto ton
>
> ο όρος emulation έγκειται στο ότι υπάρχει ένας *emulated* SCSI
> controller στο σύστημά σου (και μετά "συνδέεις" πάνω του όποιες
> συσκευές θέλεις).

  Γι' αυτό ακριβώς η τεκμηρίωση του πυρήνα αναφέρει ως πιο σωστό όρο τον
"SCSI host adapter emulation".

  Όχι σε DAO κατάσταση εγγραφής...

> ωραία το κενό, τα ISRC και τα subchannels που τα βάζεις, όμως ? ;-)

> ναι, γίνεται με το cdda2wav *ΑΚΡΙΒΗΣ* αντιγραφή
> (εκ παραδρομής το είχα αναφέρει στο πρώτο post).

  Ναι, ένα cdda2wav -B και μετά ένα cdrecord -dao -useinfo κάνει καλή
δουλειά γενικά. Να έγραφε και τα CD-Text...

> Εγώ, όμως, θεωρώ καλύτερο το να κάνεις το ripping με το cdparanoia κι
> ας μην είναι ακριβής αντιγραφή, παρά με το cdda2wav
> (παρόλο που απλώς βάζοντας τo emulation, ΚΑΙ χρησιμοποιείς το
> cdparanoia, ΚΑΙ κάνεις ΑΚΡΙΒΗ αντιγραφή ;)

  Κι εγώ γενικά χρησιμοποιώ το cdparanoia και όχι το cdda2wav, αν και με την
παράμετρο -Z (ή --disable-paranoia). Ο λόγος είναι ότι το cdda2wav
χρησιμοποιεί υπερβολικά πολύ τον επεξεργαστή (και μάλιστα system time), με
αποτέλεσμα, όταν το καβουρδιστήρι μου φτάνει πολύ μεγάλες ταχύτητες (στο
εξωτερικό του δίσκου), να φτάνει ακόμα και το 100%! Αναρωτιόμουν λοιπόν αν
έχει συναντήσει και κανένας άλλος παρόμοιο πρόβλημα, καθώς και αν το έχει
λύσει με κάποιον τρόπο...

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr