to ppppd zorizetai

Pavlos Parissis p_pavlos at otenet.gr
Sat Jun 2 21:32:01 EEST 2001

When the time was Thu, 31 May 2001 23:06:41 +0300 (EEST), Steve Stavropoulos wrote....

 Steve->
 Steve->Aplws to IDE CD sou trwei ta interupts apo to seiriako sou modem.
 Steve->hdparm -u1 /dev/cdrom
 Steve->8a lysei to problhma sou. Den einai enabled apo default mias kai opws leei
 Steve->to man page tou hdparm:
 Steve->	      Use  this
 Steve->              feature  with caution: some drive/controller combi­
 Steve->              nations do not tolerate the increased I/O latencies
 Steve->              possible when this feature is enabled, resulting in
 Steve->              massive  filesystem  corruption.
 Steve->kai anaferei oti to CMD-640B  and RZ1000 (E)IDE interfaces mporei na exoun
 Steve->problhma (logw hardware flaw).

Exw kai egw paromoio provlima otan  kaiw cd ,metafwra files apo to harddisk sto YAMAHA CRW8824E.
Mexri na teleiwsh to kapsimo to pppstatus lei 0000:(
H lysh tou hdparm se emena den paizei dioti exw scsi emulation,kai ta 2 cd mou einai IDE.

[root /home/paul]# hdparm -i /dev/cdrom
/dev/cdrom not supported by hdparm
[root /home/paul]# hdparm -i /dev/cdrom1
/dev/cdrom1 not supported by hdparm

Yparxei kapoio analogo me to hdparm gia scsi emulations CRW kai CD-ROM?
To kolpo me to renice den to exw dokimash akoma tha to kanw sintoma

Filika,
Pavlos

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The surfer of life