to ppppd zorizetai (SOLVED #2)

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Sat Jun 2 13:45:02 EEST 2001

Steve Stavropoulos wrote:

> Oxi den prepei na steileis bug report, einai tou hardware sou to
> problhma.
>
> Aplws to IDE CD sou trwei ta interupts apo to seiriako sou modem.
> hdparm -u1 /dev/cdrom
> 8a lysei to problhma sou. Den einai enabled apo default mias kai opws leei
> to man page tou hdparm:
> 	      Use  this
>               feature  with caution: some drive/controller combi­
>               nations do not tolerate the increased I/O latencies
>               possible when this feature is enabled, resulting in
>               massive  filesystem  corruption.
> kai anaferei oti to CMD-640B  and RZ1000 (E)IDE interfaces mporei na exoun
> problhma (logw hardware flaw).

Yep, to dokimasa kai doulevei. Malista, mia kai sthn periptosh mou to provlhma
yphrxe mono sto IDE DVD-ROM kai oxi stous diskous, den exo logo na mhn to
xrhsimopoio fovoumenos filesystem corruption. Alloste, to man tou hdparm milaei
gia palia chipsets me palia kernels (epoxhs 2.0.x). Ekana dokimes me data kai
audio, to ppp mou douleve mia xara me thn parametro ayth sto 1 (me 0, to ppp
connection paei gia ypno osh ora diavazei to CD). Nomizo malista oti einai
kalyterh lysh (pio katharh) apo to renice ton process.

Thanks,

T.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr =_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=