BTTV image ok, no sound

Tsagatakis Giannis hwlab at cs.teiher.gr
Tue Jul 31 12:38:01 EEST 2001

The Reverant wrote:

> Paides xaireto()
>
> Exo mia TV card, i opoia stin CARDLIST einai i 24 (Askey Magic TView).
> Fortono loipon to bttv module me card=24 kai tuner=0 kia vlepo eikona
> mia xara me to xawtv. Den akouo katholou ixo omos. Gia ton fovo ton
> ioudaion, i eksodos ixou tis tv card den exei sindethei stin karta ixou,
> alla kateftheian pano se enisxiti me ixeia, opou oso kai na dinamoso
> tin entasi, ixos den akougetai. Paratheto ta tou syslog otan trexo to
> xawtv (autoloading of modules) xoris dates kai kernel name gia evnoitous
> logous.

Koitakse ligo sto /usr/src/linux/Documentation/video4linux/bttv/CARDLIST
kai dokimase to card=38 - TView99 CPH063. Stin dikia mu karta (nomizo
CPH042) duleyei me monofoniko ixo. Meta apo polles prospatheis na vro ta
sosta pin tu kataxoriti na energopoiisio ton ixo stereofonika (to arxeio
.inf tu Windows driver mporei isos na voithisei) kateliksa na vraxikikloso
ta kalodia pou tin sindeun stin karta ixu kai olla einai ok. Ti ginete sta
Win? A apla ekei apo tote pu allaksa mama ke meta apo 2-3 formats stin
prospatheia apla den katafera pote na energopoiiso to Overlay (xaxaxa).

Ena endiaferon project pou pithana na se endiaferei sxetika einai to LIRC
gia na energopoiiseis to tilekontrol, ke na kaneis kai remote control ollou
tu linux.

An den dulepsei oute mme card=38 dokimase alles kartes. Vgale tin karta
simiose kapou ta onoma ton Chips ke des to source :-). Iparxei kapoio
project pou eixa vrei palia sto freshmeat pou se vothaei na dokimaseis ta
modules automata (den to exo tsetarei omos).

An den vgaleis akri steile perisotera stoixeia se prosopiko mail. Elpizo na
voithisa.

Tsagatakis Giannis