erwthseis...

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Mon Jul 30 22:38:00 EEST 2001

On Mon, 30 Jul 2001, Photis Yannoulas wrote:

[...]
> Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, κουμπώνουν καλά (προφανώς επειδή είναι
> αθωράκιστα κι έχουν τον σωστό τζόγο), και δουλεύουν μιά χαρά (αυτά που
> είδα εγώ ήταν γιά hub), αν και ο χρωματικός τους κώδικας δεν έχει καμμία
> σχέση με τον καθιερωμένο γιά τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα (μαύρο = 0, καφέ
> = 1, κλπ).

  Αυτό είναι καλή ιδέα! Έγχρωμοι δακτύλιοι για να ξεχωρίζεις μήκη, ποιότητες
κλπ στα καλώδια. Χμ, για μισό, νομίζω ότι αυτό ΗΔΗ υπάρχει. Καρούλια με 10
ταινίες στα standard χρώματα και/ή νουμεράκια για να ξεχωρίζεις τα καλώδια
που περνάνε κάτω από το πάτωμα, στην ψευδοροφή και στα risers.

  Αν και είναι πολύ βασικό να έχεις πολύχρωμα Cat 5 καλώδια. Όσο πιο πολλά
χρώματα τόσο καλύτερα. Πριν από μερικά χρόνια νόμιζα ότι αυτή ήταν
πολυτέλεια και ηλιθιότητα, μέχρι που μου σύστησαν τον Mr. Patchboard. Ο Mr
Patchboard είναι ένα 19" rack απ'αυτά που πάνε από το πάτωμα ως το ταβάνι.
Είναι γεμάτος RJ45 patchboards για: 10BaseT, 100BaseTX, ISDN, PSTN Voice και
FAX, και διάφορες εσωτερικές ιστορίες που κάνει η συγκεκριμένη εταιρεία. Οι
καλοί κύριοι που έφτιαξαν τον Mr Patchboard προνόησαν να βάλουν διαφορετικά
χρώματα για κάθε είδος σύνδεσης. Πολύ χρήσιμο γιατί μιλάμε για μερικές
εκατοντάδες καλώδια. Και δε βοηθάει πολύ όταν ο Joe Random Luseradmin της
εταιρείας προσθέτει ή αλλάζει καλώδια -- χωρίς να τηρεί το colour coding.
Μπρρρρρρ.

A.