erwthseis...

Photis Yannoulas photis_the_great at vol.forthnet.gr
Mon Jul 30 21:43:01 EEST 2001

Alexios Chouchoulas wrote:

>   Exw ena edw. To phra ws fysiologiko kalwdio 10m gia na syndesw thn pio
> apomakrysmenh mhxanh me to hub kai telika htan crossover. Apo ergostasio.
> Mavro, me lastixenies "mpotes", moulded connectors. Se sfragismenh nylon
> sakoula. Ebriza gia 10 lepta giati nomiza oti htan xalasmeno,

Μπάαα, μιά χαρά είναι τελικά. Συνάντησα κι εγώ απ' αυτά τα καλώδια που
λες, και φαίνεται ότι κάποια βιοτεχνία (βιομηχανία;) σε κάποια Ταϊβάν(;)
τα φτιάχνει μ' έναν περίεργο, δικό της χρωματικό κώδικα : Γαλάζια είναι
τα πεντάμετρα, κίτρινα τα δίμετρα, κόκκινα τα τρίμετρα, κλπ.

Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, κουμπώνουν καλά (προφανώς επειδή είναι
αθωράκιστα κι έχουν τον σωστό τζόγο), και δουλεύουν μιά χαρά (αυτά που
είδα εγώ ήταν γιά hub), αν και ο χρωματικός τους κώδικας δεν έχει καμμία
σχέση με τον καθιερωμένο γιά τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα (μαύρο = 0, καφέ
= 1, κλπ).

--
Mad Scientist Headquarters Incorporated