route real ips.

I.Ioannou roryt at roryt.gr
Wed Jul 25 02:05:39 EEST 2001

Alexios Chouchoulas wrote:
>   To endiameso kouti mporei na einai (transparent) firewall, h apla
>   router:
> na enwnei ena h perissotera topika diktya kai na ta stelnei ston exw
> kosmo.

Nai, alla pote den katalaba thn mania tou kosmou na bazei real IPs
se intranet diktia, thn stigmh pou mporei na kanei thn douleia tou kata 99%
me dummy IPs kai masquarade. Tis perissoteres fores anti na einai
transparent firewall einai ena ksero router pou kanei expose olla
to eswteriko diktio sto sympan (opote kai h aporia mou, to linux ti to
theleis ?)

--
I.Ioannou <roryt at roryt.gr>