route real ips.

mo mo at mail.gr
Wed Jul 25 02:02:36 EEST 2001

Steve Stavropoulos wrote:

>  Giati 8eleis na kaneis tetoio pragma? Mhpws einai kalytera na katseis na
> diabaseis ligo gia tous Cisco routers?

sosto kai auto steve, alla fantasou na min anefera tin lexi cisco....
telika ginete i de ginete auto pou thelo? esto oti rotousa apo
akadimaiko endiaferon.

kai gia tin istoria gia na kaneis me ena cisco auta pou mporeis na
kaneis me ena aplo linuxaki theleis polla $$$. mono o netflow analyser
exei kati xiliades dolaria ase pou thelei kai arketa kali sun platforma
gia tin analisi. pera apo auto enas 2611 pou kanei ena aploiko routing
(xoris BGP) exontas merikes ptoxes ACLs den einai tipota mprosta se ena
linuxaki me xiliadiomiria parapano pou mporeis na kaneis. einai polla
polla akoma iper tou linux, bebaia iparxoun kai kata alla stin prokimeni
periptosi ola deixnoun (xronos, xrima, hardware, software, gnosi,
texniko prosopiko) pros auto pou anaferomai.

tespa, rotisa kati sigekrimeno.... thanx gia tis protaseis se olous alla
epeimeno na thelo na kano auto pou zitisa. an katafero kati, tha
idopoiiso ti lista, isos paixei kai kana mikro how-to giati iparxoun
arketoi pou theloun kati analogo alla de xeroun pos.

thanx kai pali paides gia to xrono sas.