Linux-greek-users digest, Vol 1 #427 - 14 msgs

Costas Barakitis bcostas at gamesoverdose.com
Fri Jul 20 13:49:01 EEST 2001

> apo ekei kai pera omos ayta pou exei na antimetopisei enas pantelos asxetos
> me to Linux san kai
> emena den einai mono ta documentation kai ta man pages ta opoia kai ayta
> poles fores den
> mporo na katalavo se ti glosa ta grafoune (den pisteva oti i agliki glosa
> exei tose le3eis).

File, mallon exeis mperdeytei kapoy. Giati asxoleisai me to Linux, giati
dhladh phres thn apofash na katseis kai na valeis neo leitoyrgiko sto
systhma soy, to opoio einai kai kommataki periploko? To ekanes gia na to
psakseis kai na ma6eis pente pragmata 'h gia na skotwneis thn wra soy?
Giati an einai to deytero, de soy ftaei kanenas an soy fainetai dyskolo.
Parepimptontws, to paradeigma anaforika me thn asxetosynh afora oles tis
drasthriothtes. Kai mhxanh ama den exeis kavalhsei sth zwh soy kai
pareis mia Ducati 6a soy asprisoyn ta malia se mia vdomada. Ftaei o
mhxanikos poy thn ekane agria? Ftaiei poy den evgale anakoinwsh oti
prepei na exeis mia sxetikh empeiria gia na thn kavalhseis?

> aplo paradigma gia na stiseis ena diktio sta windows den kaneis sxedon
> tipota drivers kai ip
> ayto einai olo sto linux omos pane dyo mines pou to psaxno (den exo kai
> arketo ele8ero xrono
> opos poli alli stin lista )

Ayto einai aforismos toy kerata! Siga na mhn einai toso aplo. Sthse
diktyo se NT's me 50 mhxanes kai kamia dekaria ektypwtes etsi apla kai
egw 6a ginw pigkoyinos. Eksalloy ama htan toso wraia ta Windows giati na
"vasanizete" o kosmos na ma6ei Unixes?
Oso gia ton elef6ero xrono, mallon exeis parekghsei kati. Oi "polloi"
stoys opoioys anaferesai, einai an6rwpoi poy vgazoyn to pswmaki toys
kanwntas administration se diktya. Oper, travhksan zori mexri na ma6oyn
oti kseroyn.

> an sas endiaferei toso poli to Linux oso lete 8a prepei na to kanete prosito
> stous asxetous
> na tous enimerosete gia ta xiliades programmata pou exei na 3exorizete ta
> epikratestera
> na dosete stous asxetous katey8insi aples eykolonoites kai leptomerestates
> e3igiseis.

Ta xiliades programmata poy exei exoyn perigrafh, ti dhladh epsakses kai
den to vrhkes? Twra an se volevei na kryvesai pisw apo thn tampela toy
asxetoy kai na pyrovoleis mia oloklhrh koinothta, do it, apla mhn
perimeneis na se parei kanenas sta sovara. Oso gia thn katef6ynsh,
aytoakyrwnesai. Apo th mia yparxoyn xiliades programmata opws les kai
apo thn allh zhtas na soy dw6ei katef6ynsh. Ti soi katef6ynsh dhladh? Ti
ekpompes 6a vlepeis sthn thleorash soy?

> to na to pezete pantognostes na kratate stasi ironiki pou i alli den 3eroun
> tipota to mono
> pou 8a kataferete einai na minete moni sas oxi san tous piguinous alla san
> tis arkoudes

Pali aytoakyrwnese, ama htan etsi ta pragmata esy pws kai asxolh6hkes me
to Linux? Ase poy ama prosekseis ligo 6a deis threads gia thn
Infosystems. Aytoi poy pane ekei dhladh einai kollhmenoi poy 6eloyn to
Linux gia thn parea toys kai mono?

> oi aples apantiseis den kaliptoun genika 8emata

To ... sto piato 6eleis probably kai isws an sto feroyn mporei na soy
vrwmaei kiolas.

> 8a eprepe pistevo na ginoun kapoia apla lita kai genika documentations sta
> ellinika apo merous sas

Eite ayto, eite na dokimaseis na kaneis taxyri6ma programmata ekma6hshs
ths aglikhs glwssas!

> etsi otan prospa8oume na kanoume kati TOYLAXISTON na to 3ekiname sosta meta
> nai na diavaso
> kai documentation (den zeitao masimeni trofi)

OK, ela na se valw se ena aeroplano, na to petakseis prwta na deis pws
einai kai meta katse diavase 6ewria.