Linux-greek-users digest, Vol 1 #427 - 14 msgs

Antonis Malihutsakis linux at malihu.gr
Fri Jul 20 12:49:34 EEST 2001

stef_nick wrote:

> kalispera se olous

Kalhspera,

> asxoloume me ta PC arketo kairo (pistevo pos den sas endiaferei posa xronia)
> apo leitourgika sistimata doulepsa mono dos kai windows POTE ma POTE Unix
> kai Linux

Oti ema8es mexri shmera apo auta ta leitourgika mallon den 8a sou xrimepsoun
pou8ena sta *nix peribalonta. Na ta ksexnas otan kaneis boot to linux...

> eir8e kapoia mera pou kata la8os epese sta xeria mou mia ekdosi Red Hat
> Linux.
>
> ekatsa to epsa3a (oso mporousa) pira kai kapoia vivlia pano kato mpika sto
> noima .
> (poli endiaferon litourgiko pistevo to kalitero ayti tin stigmi)

To "oso mporousa" einai poly sxetiko... den kserw an me katalabaineis
alla alliws
mporousa egw kai alliws o Torvalds...

> apo ekei kai pera omos ayta pou exei na antimetopisei enas pantelos asxetos
> me to Linux san kai
> emena den einai mono ta documentation kai ta man pages ta opoia kai ayta
> poles fores den
> mporo na katalavo se ti glosa ta grafoune (den pisteva oti i agliki glosa
> exei tose le3eis).

Ti ennoeis se ti glwssa einai grammena? An den katalabaineis ta Howtos
kai ta
man shmainei oti to "oso mporouses" den htan arketo... Prepei na pareis
kapoia
basika biblia pou na sou e3hgoun th filosofia tou leitourgikou kai to
pws prepei
na skeftesai kai oxi poio arxeio kai pws akribws na to peirakseis gia na
doulepsei
kati... auto 8a einai to epomeno bhma.

> aplo paradigma gia na stiseis ena diktio sta windows den kaneis sxedon
> tipota drivers kai ip

Gi auto to logo prepei na 3exaseis ta windows kai to dos...

> ayto einai olo sto linux omos pane dyo mines pou to psaxno (den exo kai
> arketo ele8ero xrono
> opos poli alli stin lista )

An den exeis xrono tote to leitourgiko auto den kanei gia sena... Prepei
na exeis
xrono gia na to ma8eis... Mporeis na xrhsimopoihseis kati san to
Mandrake (distribution
to opoio windowsfernei) alla an den exeis xrono gia "psa3imo" den
katalabainw giati na
8eleis na asxolh8eis me auto... Meine sta windows na kaneis th douleia sou.

> an sas endiaferei toso poli to Linux oso lete 8a prepei na to kanete prosito
> stous asxetous

Edw kaneis ena megalo la8os! An mas endiaferei toso poly to Linux 8a
prepei na diabazoume,
na ma8ainoume, na "anakalyptoume", na dhmiourgoume, klp.
To Linux den einai gia asxetous kai panw apo ola sen einai gia tempelhdes,
dioti oi dynatothtes tou einai pera twn dynatothtwn enos asxetou xrhsth.
Na sou pw thn alh8eia egw to xrhsimopoiw giati m' aresei, kai den me
endiaferei
kai poly to an einai prosito se asxetous (yparxoun alla leitourgika me
auto to skopo), eite yparxoun
1.000.000 egkatastaseis eite 1.000.000.000 gia mena einai to idio... An
s' aresei kai asxolh8eis mono
esy 8a exeis wfelh8ei sto telos oxi egw.

> na tous enimerosete gia ta xiliades programmata pou exei na 3exorizete ta
> epikratestera
> na dosete stous asxetous katey8insi aples eykolonoites kai leptomerestates
> e3igiseis.

Na diabaseis kai na dialekseis esy ta programmata pou 8a kanoun th
douleia pou 8eleis.
Molis diabaseis ena biblio san auto pou proanefera 8a deis oti to
documentation
einai toso leptomeres pou 8a TROMAKSEIS!

> to na to pezete pantognostes na kratate stasi ironiki pou i alli den 3eroun
> tipota to mono

Kamia fora xreiazetai ki auto kai den nomizw oti einai kakoproaireto...
Alla gia fantasou
na empaines se mia lista gia mhxanikous autokinhtwn kai na tous eleges:

"Kalhspera,

Egw den eimai mhxanikos, eimai odhgos xronia alla den exw anoiksei pote
to kapo tou
autokinhtou mou. Apofasisa loipon na ftiaksw ena autokinhto. Ta biblia
pou mou parexontai
den katalabainw se poia glwssa einai grammena (milane mesa gia ergaleia
gia metrhseis kai
diafora alla pragmata ta opoia apeu8ynontai se episthmones), gi' auto to
logo pistevw pws
anti na ka8este kai na to paizete pantognwstes na katsete na enhmerwsete
ton kosmo pou
endiaferetai gia kapoies leptomereies opws: Ti typou eksatmish prepei na
xrhsimopoihsw, pou
mpainoun oi bides (bebaia den kserw ti einai eksatmish alla den nomizw
oti 8a einai problhma)..."

kai alla tetoia xaritwmena sxolia...

Opws katalabaineis h proseggish sou den einai h kalyterh...

> pou 8a kataferete einai na minete moni sas oxi san tous piguinous alla san
> tis arkoudes

E kai? Les na noiwsoume monaksia?

> oi aples apantiseis den kaliptoun genika 8emata
>
> 8a eprepe pistevo na ginoun kapoia apla lita kai genika documentations sta
> ellinika apo merous sas

Exoun ginei arketa alla mallon den epsakses "oso mporouses"... Kai den
eginan epeidh
to zhthses esy, eginan epeidh kapoioi einai arketa eugenikoi wste na
8eloun na sou prosferoun
kati to opoio esy zhtas les kai to plhrwses.

> etsi otan prospa8oume na kanoume kati TOYLAXISTON na to 3ekiname sosta meta
> nai na diavaso
> kai documentation (den zeitao masimeni trofi)

Se auto den sou dinw adiko... kai egw auto 8elw tis perissoteres fores.
H8ela na ksera poianou m......a idea
htan prwta na diabazoume pws ginetai kati kai meta na to kanoume... Les
kai den to exei kanei kanenas
allos prin apo mas gia na mas pei ton tropo kai ama doulepsei tote...
Nai na diabasw!
Akou na deis thn allh fora ti egine... H8ela na ftiaksw ena sql driven
web site kai ti gyrisan kai mou eipan???
Oti PRIN to kanw leei prepei na ma8w sql kai php kai perl kai html kai
kati tetoia! Ka8iste re paidia... na to kanw
prwta kai meta diabazw kai apo auta, ase pou ama to kanw PRWTA mporei na
mhn xreiastei ki olas!

Loipon, asxeta apo ola auta (ta ligo kaustika) - xwris na pare3hgh8eis -
kanenas den exei thn ypoxrewsh na sou
ma8ei kati... Otan rwtas kati sth lista ELPIZEIS sthn kalh dia8esh kai
thn oreksh kapoiou na sou apanthsei kai na sou
pei, oxi to pws na to kaneis, alla to pou na koitakseis. An den sou
apanthsei kaneis shmainei oti eite den kserei kaneis,
eite oti den exei oreksh kaneis, eite oti den goustarei kaneis to yfos
sou, eite xilia dyo pragmatakia, kai 8a prepei 'h na
ta parathseis 'h na psakseis na to breis monos sou kai an den 8eleis na
pa8oun kai alloi auta pou epa8es kai esy, otan
to breis grapse kai ena howto sthn glwssa pou nomizeis oti 8a kseroun oi
perissoteroi.

Auth th stigmh zhtas MASHMENH trofh.

Den yparxei kati sto linux gia to opoio na mhn yparxei documentation. An
den katalabaineis kati prospa8hse kai diabase
perissotero. Otan o allos katalabei oti exeis psaxtei ligo prin rwthseis
den 8a se eirwneutei, an pali rwthseis "Ti einai auto
to root pou mou bgazei otan ksekinaw to linux? Mhpws ftaiei to oti exw
na to kanw boot panw apo 2 xronia kai ebgale rizes?"
pistepse me kapoios 8a se eirwneutei kai kala 8a kanei!

> napoleon.

Malihu