Get a life boys!

Costas Barakitis bcostas at gamesoverdose.com
Wed Jul 18 16:04:01 EEST 2001

Athanasios Papadopoulos wrote:

> Filoi mou, den xreiazetai na prospa8hsete allo. Me peisate. Blepw 3eka8ara oti
> eiste asxetoi kai apla areskeste se ateleiwtes syzhthseis. Oysia mhden.

Egw oses "oysies" kserw den exoyn kamia sxesh me toys ypologistes, an to
doyme kai filosofikws dhladh to olo 6ema. Ara kai esy poy asxoleisai
mallon den thn exeis vrei akoma. Otan th vreis steilth me SMS.

Oso
> gia to Rikoudi, thn petra toy skandaloy, eilikrina den perimena oti to onoma
> toy apotelei fetix gia oloys esas. Malista oi perissoteroi oyte kan ton
> gnwrizoyn (eimai pepeismenos kai gia ayto).

Exei megalh lista anamonhs, megalyterh apo ton Negroponth 'h akoma kai
th Despoina Vandi.
Parola ayta, emena ksereis ti moy th dinei? 6a sto pw, gia na mh meineis
me thn aporia kai exeis psyxologika provlhmata argotera. Pws opoios exei
provlhma me to Ricudi, anti na toy pei estw pente xristopanagies na
ksalafrwsei, perimenei apo emas na toy symparasta6oyme. Kai ayto vevaiws
vevaiws, symvainei giati exoyme mpleksei me roulhdes edw mesa.

> Den peirazei. Synexiste to anoysio ergo sas. Kapoia stigmh 8a megalwsete kai
> 8a arxisete na asxoleiste me sobarotera pragmata, enw den 8a afhnete ton kaue
> KARAGIOZH (bl. Ricoudi) na sas eirwneyetai.

Esy poy megalwses dhladh ti katalaves? Emena moy aresoyn ta playmobil,
giati na ta apoxwrhstw dhladh otan megalwsw?

Ayto 8a symbei giati tote, poly
> apla, 8a paragete pragmatika ofelimo ergo, den 8a barate apla myges opws
> kanete twra, paristanontas toys 3eroles.

Proswpika milwntas pali, den 6a eixa kanena apolytws provlhma na mhn
paragw ka6oloy wfelimo ergo sth zwh moy kai na thn araksw stis malvides,
pinontas kokteils kai kanontas mpania gia to ypoloipo ths zwhs moy. Esy
kai merikoi san esena poy mallon den exoyn zwh pera apo th doyleia toys
to vlepeis ws to ypertato aga6o thn paragwgh ergoy. Otan kai esy me th
seira soy megalwseis 6a ma6eis oti aytos einai o pio sigoyros tropos gia
na eisai kenos sto ypolopoipo ths zwhs soy. Egw to diavasa sto
Cosmopolitan, den exw proswpikh empeiria ka6otin opws proanefera den exw
megalwsei akoma.

> Egw kai oloi osoi simerizontai tis apopseis moy elpizoyme kapoia stigmh h
> palioparea twn 5-10 atomwn na mete3elix8ei se alh8ino syllogo xrhstwn toy
> Linux. Ews tote, kalh sas nyxta aggeloydia moy!

Pare thn parea soy, poy symmerizontai tis megaleiwdeis apopseis soy kai
phgainete na kanete ena mpanaki, enniote kai perissotera na
kselampikarete. Ekeina ta plasmata stis paralies me to foyskwmeno sth6os
kai ta dyo podia, enniote kai ayta kalligrama, legontai gynaikes. Eides
ti ma6ainei kaneis se ayto ton kosmo...