Get a life boys!

Athanasios Papadopoulos athanp at usa.net
Wed Jul 18 15:10:04 EEST 2001

Filoi mou, den xreiazetai na prospa8hsete allo. Me peisate. Blepw 3eka8ara oti
eiste asxetoi kai apla areskeste se ateleiwtes syzhthseis. Oysia mhden. Oso
gia to Rikoudi, thn petra toy skandaloy, eilikrina den perimena oti to onoma
toy apotelei fetix gia oloys esas. Malista oi perissoteroi oyte kan ton
gnwrizoyn (eimai pepeismenos kai gia ayto).
Den peirazei. Synexiste to anoysio ergo sas. Kapoia stigmh 8a megalwsete kai
8a arxisete na asxoleiste me sobarotera pragmata, enw den 8a afhnete ton kaue
KARAGIOZH (bl. Ricoudi) na sas eirwneyetai. Ayto 8a symbei giati tote, poly
apla, 8a paragete pragmatika ofelimo ergo, den 8a barate apla myges opws
kanete twra, paristanontas toys 3eroles.

Egw kai oloi osoi simerizontai tis apopseis moy elpizoyme kapoia stigmh h
palioparea twn 5-10 atomwn na mete3elix8ei se alh8ino syllogo xrhstwn toy
Linux. Ews tote, kalh sas nyxta aggeloydia moy!